Saturday, February 5, 2011

hye allz...

wah,,,da lme dh acha x update thiz blog,,huhu,,xde mse kot,,,coz ta0n ni acha in spm zone,,adehh,,manyankk pening lorh...bosan n x bez gler msuk form 5 ni..hari pertama 2011,,da benci dh,,benci n x best,,hurmm,,then manyakk sgt masalah yg nk kene settle...bulan january sje,,da buad satu kes..kalau penakot x yah la ajak gaduh,,ish2,,,ni x sentuh pom,,da sibuk nk report2 kt cg,,,malu la wey...da besar pom nk ajak2 gado..aku on je..hahah...hurmm,,kes tu x cmpow ngan dtg lewat ag skolah...ish3x..hahah...da bnyk kali kene tulis name..kesian at aku un,,huh...esk ary ahad,,,aku plaxx ade exam,,dah la tu,,,sibling2 yg blik ni,,sume bleber,,,sakit telinge dgr..mcm la aku ni mlas sgt nk belajar..hurmm,,=(..mode:sedih..
hurmm,,,,aku de mnyak2 sgt masalh,,aku pon da ta0 nk selesaikan cmner,,,
aku hrp aku bleyh hadapi dengan tabah,,hurm,,=(,,,manyakk sediyh lorh,,n aku da xde ape yg nk story sgt,,,coz 2011 were so fuck loll....i hate it..bye allz..if aku rajin,,t aku cite2 lg eh..huhuhu..<3 syg korang.....

No comments:

Post a Comment