Monday, December 20, 2010

bosan nye,,,and lmbatnyer menunggu ary khamis,,

huh,,arini ari isnin,,hum,,,bosan giler today,,ntah la nk buad pe,,aku sedang menunggu khamis tiba,,coz aku nk pegi langkawi,hum,,excited giler,,kaki ketaq da ni,,,,acha says"Langkawi tggu aku,!!"huhuhu,,,bodoh tol aku,,,nk pegi sje duit pon x msuk2 ag ni,aku nk tgk je ayh aku bg brape..lau bg 50,,dasak r,,nk bli pe...aku nk bli brg2 skolah ag,,hm,,pning aku mkir ni,,addoii,,cmne la..knp lah rezeki 2 x dtg bergolek jer kt aku,,da lme da aku hidup susah ni,,,mak ak bnyk lg hutang ni,,hum,,cmne la,,nanti skolha bukak plak,,yuran plak,,,adoii,,ya allah egkau tlg la hamba mu ini yg dlm kesusahan,, :(...sedihnye dgn idup aku,,,xpe kaq aida ckp bersabar la,,hum,,,sy akan bersabar slagi sy mampu kaq,,,begini la hdup aku,,nk katee miskin x,kaye pon x,sederhana lar,,hum,,,

No comments:

Post a Comment